Home / Helpdesk

Helpdesk

Onze helpdesk is elke werkdag permanent bereikbaar en staat ter beschikking voor zowel de professional, zijn eindklanten als de doe-het-zelver.

Via onderstaand formulier kan je jouw vragen en opmerkingen qua leveranciersgarantie, onderhoudsadvies, technische informatie en klachten online overmaken. Met uitzondering van onze verlofperiodes, worden deze binnen de 48u behandeld. Voeg, indien mogelijk, een foto toe.

Offerteaanvragen voor sanitair installatiemateriaal, kraanwerk onderdelen en 3D-ontwerpen ontvangen wij graag via mail.









    Beter voorkomen dan…

    Enkele gouden tips en nuttige links van een sanitaire groothandel met jarenlange ervaring.

    • Bewaar steeds je leverbonnen. Werk je via een installateur? Vraag dan een kopie. Op basis van een serienummer of leverancierscode kunnen wij als groothandel decennia na plaatsing nog steeds onderdelen of vervangstukken aanbieden. Zelfs als deze merken niet meer bestaan.
    • Let op! Dit geldt niet voor zaken aangekocht in doe-het-zelf zaken of huismerken van andere sanitaire groothandels. Doorgaans worden er GEEN onderdelen voorzien vanuit de fabrikant voor de doe-het-zelf keten, ook al dragen de producten het logo van A-merken als GEBERIT, GROHE, enz.
    • Ingesloten of op de verpakking zelf van elk door ons bedeeld artikel staat steeds de leveranciers code, installatie en onderhoudsrichtlijnen. U bent niet verplicht de verpakking te bewaren, maar scheur deze info van de doos en bewaar ze in een afzonderlijk mapje. Overhandig deze documenten ook aan de nieuwe eigenaar bij verkoop van je woning.
    • Informeer je huurder over de onderhoudsrichtlijnen voor sanitair en verwarmingselementen. Neem ze idealiter op in de huurovereenkomst.
    • Nagenoeg al onze merken bieden ook onderhoudsproducten. De toppers zijn steeds op voorraad in onze magazijnwinkel en kunnen online besteld worden via mail.
    • Een perfecte samenvatting voor het onderhoud van kraanwerk, in het bijzonder het onderhoud van zwarte kranen vind je bij onze partner HOTBATH.
    • Partner SANIBELL biedt een pareltje van een Nederlandstalige brochure aan voor onderhoud van wastafels, zowel voor porselein, kunstmarmer, natuursteen en je houten badkamer meubelen en spiegelglas. Je kan ze downloaden via deze link.
    • Voor het onderhoud van een douchewand en douchecabine, biedt producent KERMI een superhandig overzicht in haar online brochure.
    • Opgelet met chemische ontstoppers! Gebruik deze nooit bij solid surface wasttablets, waskommen en douche bakken.
    • Goed ventileren is een must in elke badkamer. Droog na elke wasbeurt je kraanwerk af. Hierdoor krijgt kalkafzet geen kans. De levensduur van het thermostatisch binnenwerk van je kraan wordt aanzienlijk verlengd door regelmatig de temperatuur van heel koud naar warm om te schakelen. Handige onderhoudstips voor het verwijderen van kalkafzet vind je samengevat op de website van Hansgrohe.